De uitdaging
De Hago Zorg Vakantiekrachten campagne ontwikkelen en de doelgroep bereiken, waardoor vacatures worden ingevuld.
Onze tactiek
Wij ontwikkelden – in samenwerking met Hokra – twee concepten voor de Hago Zorg Vakantiekrachten campagne. Beide spelen in op goed verdienen tijdens je bijbaan bij Hago Zorg en wat je daar allemaal mee kunt doen of kopen. We produceerden korte video’s, inclusief motion transitions én opvallende short copy, die we adverteerden op TikTok, Snapchat, YouTube en Instagram Stories.
It’s all about the money, money, money
En vakantiewerk bij Hago Zorg is pas écht goed verdienen. Een dikke scooter? Splinternieuwe laptop? Heerlijke zonvakantie? Dáár werken zij voor. Money makes the world go round, en dat weet de jongere generatie maar al te goed. Niet gek ook dat we beide concepten inzetten op het uurloon (per leeftijdscategorie) van Hago Zorg. Maar het benoemen van de andere USP’s (leuke collega’s en flexibele werktijden) natuurlijk ook niet vergeten.