Onze strategische en creatieve koppen verzamelden zich om te ‘broeden’ op een origineel communicatie-concept. Met de gedachte in het hoofd dat de communicatie van de Gooise Papier Handel veelal digitaal plaatsvindt, werden de GPH-helden Rein & Roos ‘geboren’. Avatars zonder stevige spierballen en kleurrijke capes, hun heldenstatus komt voort uit hun onvoorwaardelijke hulpvaardigheid, grenzeloze productkennis en sterk overtuigingsvermogen. Zo helpt Rein de klant bij de keuze voor een ‘slim en goedkoop’ product en Roos houdt de ‘duurzaamheid’ goed in het oog.
Nu werd het tijd om de social media kanalen goed onder te loep te nemen. Een Facebook-pagina was aanwezig, maar met de aanmaak van een LinkedIn-account (voor de B2B-markt) en een Instagram-account (voor de B2C-markt) staat GPH sterk(er) op social. Met een duidelijke stijl in de wekelijkse content, zorgen we voor een constante stroom aan berichten, die de naamsbekendheid vergroot en verkopen stimuleert.