Door de te adverteren garandeerden wij dat de doelgroep het bericht zou zien. Want wie denkt dat er door middel van social advertising geen kliks (en dus uiteindelijke conversie) te behalen valt, heeft het bij het verkeerde eind. Het advertentieplatform van Facebook kent namelijk talloze mogelijkheden om de juiste doelgroep te targetten en kliks naar de website te verhogen. Je moet maar net weten welke en hoe deze in te zetten.
Daarnaast verhoogt het plaatsen van organische content (niet betaalde posts) de prestaties van de advertenties. Hoe actiever de pagina/account, hoe beter alle content (betaald én organisch) gewaardeerd wordt. Daarom zorgden wij er ook voor dat de doelgroep werd voorzien van interessante en relevante organische (video-)content.
Resultaat? Door het scherp targetten van de doelgroep, weten we goede resultaten te behalen. Daarnaast bieden de aansprekende post en sales stimulerende teksten de aandacht van de consument te trekken in de tijdlijn van Facebook en Instagram. Dankzij het dagelijks monitoren en bijstellen van advertenties, optimaliseren we voortdurend voor het beste resultaat.