Lely Center Midden Nederland
Ingezette #skills

Onderzoek, content creatie, social media advertising, data & reporting.

Melkrobots! Het lijkt misschien geen sexy product, maar het was voor ons wel een enorm interessante case. Want hoe bereikt Lely haar lokale klanten via de eigen social media kanalen om deze robots te promoten?

We hebben de koe bij de horens gevat; de doelgroep uitgepluisd, gefilmd en vervolgens verspreid via Facebook advertising. En wij kunnen je vast verklappen: de video’s waren boooooming!

Echte mensen, met echte verhalen op hun eigen boerenbedrijf.

Video content is #booooming

Voordat we de spreekwoordelijke koe bij de horens wilde vatten, was het van belang dat we wisten voor welke koe(ien) we moesten gaan. Uitgebreid onderzoek bracht ons bij drie verschillende doelgroepen. We zijn opzoek gegaan naar huidige Lely klanten die passen binnen de doelgroep van ons onderzoek om hun persoonlijke verhaal te vertellen. Boeren die elkaar helpen; dat was het plan. Echte mensen, met echte verhalen op hun eigen boerenbedrijf die vertelde wat voor hen de voordelen waren van de robot. De video’s werden via Facebook Advertising uitgezet, kozen ervoor om organisch LinkedIn en Twitter in te zetten en vroegen Lely medewerkers om de video’s online te delen.

Onze #resultaten
Websitebezoekers
x 5
Een vervijfvoudiging van het aantal websitebezoekers.
Leads
5
De campagne heeft geleid tot een mooi aantal leads.
Views
27.108
Met een advertising budget van €100 zijn ruim 27.000 mensen bereikt.
Terug naar het overzicht
Neem gerust eens kijkje bij onze klant. Vinden ze leuk!
Volgende case