Social media voor SOP! Autowas
Ingezette #skills

Onderzoek, social media plan, content creatie, social advertising, data & reporting, monitoring

Een gloedje nieuwe wasstraat neerzetten in Tilburg, dat eist ondernemersbloed. De wasstraat van SOP! Autowas is zeer vooruitstrevend, uitgerust met de modernste technieken én is maar liefst 63 meter lang. Dat is een next-level beleving die SOP! maar wat graag wilt delen. Uiteindelijke doel van Fresh Lemon: een sterk merk, een betrokken community, geplande content, social advertising en niet onbelangrijk: meer blinkende bakken.

Fresh Lemon is verantwoordelijk voor het uitvoeren van het door ons opgezette communicatieplan en het bedenken van content en acties voor de social media kanalen van SOP! Autowas. Zo onderhouden we Facebook en Instagram van SOP! Autowas Tilburg én de vestiging in Alblasserdam.

Blinkende socials en spetterende acties

Aan de #bak

Wat we doen? Maandelijkse meetings waarin we brainstormen over de content en acties én resultaten analyseren. Zo verrassen we de volgers met spetterende content en blijven we, middels de inzet van webcare, interactie opzoeken met de volgers van SOP!

Hoe gaat dat precies? De posts voor SOP! op Facebook en Instagram zijn enorm actiematig gericht en roepen op tot interactie. Zo blijven de volgers van SOP! ‘plakken’ en trekken we nieuwe klanten aan. Daarnaast delen we prachtige beelden die bewijzen dat SOP! de tofste wasstraat van Nederland is!

Naast het creëren van aantrekkelijke content voor in de tijdlijn, zorgen we voor een sterke community door 7 dagen per week alle berichten te monitoren en af te handelen. SOP! heeft dus een 24/7 klantenservice online. Om het bereik van SOP! te vergroten, wordt voortdurend geadverteerd op Facebook, Instagram en Instagram Stories. Onze advertisingspecialist begeleidt SOP! om de beste resultaten te behalen, meer traffic naar de website te genereren en uiteindelijk meer auto’s door de wasstraat te halen.

Onze #resultaten
Nieuwe volgers
+1248
Verdeeld over verschillende kanalen (Facebook, LinkedIn en Instagram) in een periode van 12 maanden.
Bereik (organisch)
245K
In 12 maanden tijd heeft de organische content (niet betaald) 245.000 mensen bereikt.
Bereik (betaald)
175K
175.000 mensen bereikt met social advertenties.
Klikken naar website (betaald)
3000+
Meer dan 3000 klikken naar de website gegenereerd door middel van social advertising.
Aantal reacties & likes
4K
Bijna 4.000 reacties & likes gekregen binnen 12 maanden tijd.
Terug naar het overzicht
Neem gerust een kijkje bij onze klant. Vinden ze leuk!