Verschoor Reizen
Ingezette #skills

Onderzoek, social media plan, content creatie, data & reporting.

De socials van Verschoor Reizen weer op de goede rit krijgen: dat was de taak die Verschoor Reizen ons gaf. We sloegen de handen ineen om hun Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter nog beter op de kaart te zetten.

We startte met een onderzoek. Zo bekeken we de huidige content, bestudeerden we de concurrenten en gingen we op zoek naar inspiratie. En: we love to brainstorm; dus lieten we onze creatieve hersenen kraken om zo tot de meest originele ideeën te komen. Hieruit rolde een plan met een contentkalender dat Verschoor Reizen structuur biedt.

Unieke belevenissen voor gezelschappen in de ruimste zin des woord.

Alle socials weer op de goede #rit krijgen

Het plan stond vast en nu mocht onze creatieve geest weer aan de slag met het visualiseren van het plan. Het voordeel van een klant als deze is dat zij zelf over enorm veel beeld beschikken; ze komen immers op de mooiste plekken over de hele wereld. Dat doet het natuurlijk goed in de #feed! Verschoor Reizen levert ons daarom interessante ad-hoc content aan, wij bouwen aan een contentkalender, creëren vaste templates die aansluiten bij de huisstijl, bedenken leuke social teksten én plaatsen alle berichten. Dat noemen we pas ontzorgen!

Onze #resultaten
Bereik
+44k
In 3 maanden tijd het bereik op Facebook een enorme boost gegeven!
Aantal kliks
+452
Via Facebook klikte, in 3 maanden tijd, 452 personen op een link naar de website.
Interactieratio
12%
Gemiddeld is een interactieratio 4%, 12% binnen 3 maanden is daarom een ware prestatie!
Templates
Overkoepelende uitstraling
We creëerde vaste templates voor de Facebook en Instagram posts; wat zorgt voor rust, eenheid en herkenbaarheid.
Terug naar het overzicht
Neem gerust een kijkje bij onze klant. Vinden ze leuk!
Volgende case
Benieuwd wat er online over jouw merk/bedrijf gezegd wordt?Vraag hier je gratis social search aan!

Hoe werkt het? Jij levert drie zoekwoorden aan bij ons en wij doen de rest. Via onze tool stellen we een rapport op, met daarin duidelijk op een rijtje gezet wie er over deze zoekwoorden praten, op welke kanalen dat is, wat het sentiment rond deze termen is en nog veel meer. Graag lichten wij de uitkomsten (en wat je er verder mee kunt) aan je toe!