Zo gingen we aan de slag met de advertentie ‘Shop the look’ in een Instant Experience op Facebook en Instagram; een advertentie op volledig scherm van een mobiel apparaat, die wordt geopend nadat iemand op de advertentie heeft geklikt. Het zorgt ervoor dat het merk of producten visueel worden uitgelicht. En geloof ons: het is een echt aandachttrekker. Maar dat vonden we nog niet genoeg, want een Catalogus Advertentie in Facebook en Instagram kon zorgen voor nét dat beetje meer. We koppelde de online catalogus (webshop) aan een ‘Shop the look’ beeld. Zo ontstaat er een advertentie waarbij je letterlijk de complete outfit, in één klik, bij elkaar kunt shoppen. Easy peasy, lemon squeezy!
Het inrichten van de Zwijnenburg Mode Instagram-pagina, was ook aan ons besteed. Het is belangrijk dat Instagram-bezoekers in één oogopslag kunnen zien what’s in it for them. Daarom somde we in de bio de USP’s – op een leuke manier – op en hebben we de Instagram-highlights een nieuwe look gegeven.
Al dat online shoppen in de webshop is leuk, maar winkelen in hun modehuis van ruim 3000m2 is pas echt een beleving. En tja, dat wil je iedereen laten ervaren. Daarom zette we ook Facebook en Instagram advertenties in op bereik, om bijvoorbeeld afwijkende openingstijden onder de aandacht te brengen. Shopse!