Arjan Quartel Auto’s
Ingezette #skills

Onderzoek, social media plan, content creatie, social advertising, data & reporting, social academy.

De verkoop bevorderen, ontzorgen op het gebied van social media én leren om juiste berichten te maken en te plaatsen; Fresh Lemon staat paraat! Een belangrijk doel voor Arjan Quartel Auto’s, naast het bouwen aan naamsbekendheid, is het behalen van keiharde conversie via het Facebook en Instagram advertentieplatform.

Want wie denkt dat er door middel van social advertising geen conversie te behalen valt, heeft het bij het verkeerde eind. Het advertentieplatform van Facebook én Instagram kent namelijk talloze mogelijkheden om je doelen te bereiken, je moet maar net weten welke en hoe deze in te zetten.

Auto’s met de Q Factor

Zorgen voor meer #verkeer naar de website

Wij #socialnerds begonnen met een onderzoek naar de concurrenten en soorten content. Hier rolde een plan uit; een contentkalender passend bij de doelstelling voor Facebook, LinkedIn en Instagram. We vervolgde onze route: advertising. Voor Arjan Quartel Auto’s hebben we de Facebookcampagne ingezet op verkeer naar de website ingezet. Zo werden de Facebookgebruikers niet alleen geleid naar de BMW, maar kreeg Arjan Quartel Auto’s ook meer bezoek op de website.

Onze #resultaten
Clicks
€0,12 per Click
Een Facebook advertentiebudget van €160 bracht 1.343 kliks naar de website op, want betekent dat elke klik maar een klein bedrag van €0,12 kostte!
Bereik
+7k
Ruim 7.000 personen binnen de doelgroep bereikt.
quote

Dankzij Fresh Lemon zetten wij social media nu als acquisitie en brand building.

Arjan Quartel

Terug naar het overzicht
Neem gerust een kijkje bij onze klant. Vinden ze leuk!
Vorige case