Merkbekendheid van Smuldier vergroten

Waar honden écht hap, hap, happy van worden? Van vlees, vérs vlees. Smuldier – het allerlekkerste hondenvoer – wil dat alle hondenbaasjes van Nederland hun hond eens goed gaan verwennen met echt lekker voer. Met producten die gemaakt worden van vers vlees. Want, blije hond = blije baas! Wij zijn daarom aan de wandel gegaan met een online strategie waarmee we de merkbekendheid van Smuldier vergroten. En die is om te smullen!

Wie en wat?

Wat hebben we gedaan?

Social strategie Social advertising Copy Design Display advertising E-mail marketing SEA Social media management

Deze Lemons hebben aan dit project gewerkt:

Joey van der Vlist
Social Advertising Specialist
Eric Looijen
Creative Director
Privé: Eva Ubben
Copywriter
Martin de Winter
Strategy
Nicole Roubos
Managing Partner
Romy Kooijman
Creative Content Creator
Manouk Weterings
Project Manager
Kirsten Rochat
Graphic Designer

100% smulgarantie met always-on content

Om je poten bij af te likken, zó lekker! Want we ontwikkelde een online strategie waarbij we altijd en overal online te zien zijn bij de doelgroep. Van dagelijkse content, campagnes tot social ads. Op TikTok tot Facebook, en van nieuwsbrieven tot cashbackacties (i.s.m. Hokra). Altijd en overal staan de snuiten dezelfde kant op: Smuldier is hét allerlekkerste hondenvoer.

 

Een dolenthousiaste, trouwe fansbase

Hondenmensen: óók van die trouwe types. Perfect om online de connectie mee aan te gaan. Ze staan te kwispelen om de content die we maken: te gekke win- en cashbackacties, tips en tricks over het leven van én met een hond en de introducties van de nieuwste Smuldier-producten. Met een hele bak aan interactie tot gevolg! Oók lekker voor ons? Hún liefde voor hun viervoeter. Ze zetten ze graag hun Smuldieren in de picture. En daar maken we smullend gebruik van. Met #SmuldiervandeMaand tonen we de meest pawsome Smuldier van het moment. User Generated Content op z’n best, noemen we dat.

Oók resultaten
binnenharken?